Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Pepper cake



Υλικά:

  • 250γρ αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 3/4 φλ. τσαγιού σπορέλαιο
  • 3 αυγά
  • 500γρ τριμμένα τυριά που λιώνουν
  • 1 πιπεριά πράσινη κομμένη σε μικρά κυβάκια
  • 1 πιπεριά κόκκινη κομμένη σε μικρά κυβάκια
  • 8 φέτες μπέικον ψιλοκομμένο
  • 1 κούπα γιαούρτι στραγγιστό
  • πιπέρι
Εκτέλεση:
  • Χτυπάμε στο μίξερ καλά το γιαούρτι,τα αυγά και το σπορέλαιο
  • Προσθέτουμε τα τυριά,τις πιπεριές,το μπέικον,πιπέρι και το αλέυρι συνεχίζοντας το χτύπημα μέχρι να ενσωματωθούν καλά τα υλικά
  • Ρίχνουμε το μείγμα σε μια καλά βουτυρωμένη μακρόστενη φόρμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 1 ώρα περίπου
  • Μόλις κρυώσει λίγο το κέικ ξεφορμάρουμε και σερβίρουμε

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα! Έχω διαβάσει και κλέψει :) πολλές συνταγές σου! Έχουν πάντα σίγουρη επιτυχία και καταναλώνονται αμέσως... Σε ευχαριστούμε πολύ! Μια ερώτηση, που αφορά περισσοτερο το ταψάκι που έχεις στη φωτο παρά τη συνταγή: Έχω και εγώ το ίδιο ταψάκι, αλλά δεν μου ψήνει καλά τις ζύμες, μου τις βγάζει βραστές, ενώ τα αντικολλητικά όχι... τί μπορώ να κάνω? Για να μην πιάνει χώρο στο ντουλάπι μου... Ευχαριστώ πολύ
    Σταυρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή