Τα τρουφάκια της μαμάς μου!



Από μικρή θυμάμαι κάθε χρόνο στην γιορτή της η μαμά μου έφτιαχνε κάτι τρουφάκια φοβερά!Κάνεις δεν μπορούσε να αντισταθεί και εννοείται πως πάντα τα κατεβάζαμε δυο δυο!
Έτσι λοιπόν και σήμερα,ανήμερα της Αγίας Αικατερίνης,ετοίμασα αυτά τα περιβόητα τρουφάκια και τα μοιράζομαι μαζί σας.
Χρόνια πολλά μαμά!!!!!

Υλικά:
Για 35 περίπου κομμάτια
  • 1 πακέτο μπισκότα πτι μπερ
  • 1/2 πακέτο μπισκότα μιράντα
  • 250γρ καρύδια χοντροκομμένα(προαιρετικά)
  • 125γρ βιτάμ
  • 190γρ ζάχαρη
  • 180γρ γάλα
  • 65γρ κακάο άγλυκο
  • 2 κ.σ κονιάκ ή ρούμι
  • Τρούφα,κακάο ή ινδοκάρυδο για την επικάλυψη
Διαβάστε περισσότερα στο olgascuisine.gr

Share:

9 σχόλια

  1. Απλά, όμορφα μαμαδίστικα!Έκανα αρχή στο καινούργιο τετράδιο συνταγών μου και θα τα κάνω για τα εγγόνια μου μόνο θα αλέσω τα καρύδια γιατί δεν τα θέλουν χοντρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους τα φτιάξετε!Θα ξετρελαθούν!Εγώ τα καρύδια επειδή έφαγαν και οι γιοι μου τα έβαλα στο μούλτι αλλά χωρίς να τα κάνω σκόνη

      Διαγραφή
  2. Τα έφτιαξα την Κυριακή, την Δευτέρα δεν υπήρχαν. Τέλεια.την επόμενη εβδομαδα θσ τα ξαναφτιαξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ! ΕΨΑΧΝΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΟΥΝ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκτος απο κονιακ 'η ρουμι μπορω να βαλω καποιο αλλο ειδος λικερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολγα βενοπουλου24 Δεκεμβρίου 2014 - 7:04 π.μ.

    Καλημέρα και χρόνια πολλά ναρωτησω το βούτυρο Το βγάζουμε Στην άκρη αφού λιώσει τρίβουμε μπισκότα Και τα βάζουμε στο λιωμένο βούτυρο με όλα ταλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλγα αφού τα φτιάξουμε τα διατηρούμε στο ψυγείο ή σε θερμοκρασία δωματίου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποσα κομματια βγαινουν ;; απο την μια δοση;; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή